سالار بار اردبیل

شرکت حمل و نقل اثاثیه

سالار بار اردبیل

شرکت حمل و نقل اثاثیه

  • ۰
  • ۰

حمل لباس‌ها و اشیای گرانقیمت
لباس‌هایتان را که به چوب‌لباسی آویزان است، با همان چوب لباسی به صورت مجموعه‌ای در یک پلاستیک بزرگ یا درون یک ملافه قرار دهید. اگر چمدان‌های بزرگ و جاداری هم در خانه ‌دارید، می‌توانید لباس‌ها را درون آن جاسازی کنید. لوازم ضروری مانند حوله، مسواک، لباس‌های دم‌دستی را در ساک‌دستی‌تان قرار دهید تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.
پرده دوختن برای خانه جدید
اگر می‌توانید، بد نیست چند روز قبل از اسباب‌کشی به خانه جدید سری بزنید، میل‌پرده‌ها را کنترل کنید و پنجره‌ها را اندازه بگیرید تا پرده‌هایتان را با اندازه‌های جدید هماهنگ کنید. اگر خانه‌تان اجاره‌ای است و احتمال می‌دهید که به‌زودی مجبورید از این خانه جدید هم بلند شوید، سعی کنید اندازه‌ پرده‌هایتان را دست نزنید. ولی اگر خانه‌تان موقت نیست می‌توانید پرده جدید بدوزید یا پرده‌های قبلی را هر قدر لازم است کوتاه کنید ولی اگر هیچ کدام از این کارها را نتوانستید قبل از اسباب‌کشی انجام بدهید هیچ اشکالی ندارد. روزی که به خانه جدید می‌روید جلوی پنجره را موقتا ملحفه بکشید یا می‌توانید روی پنجره‌ها را روزنامه بچسبانید تا نور کمتری از فضای خانه‌تان کم شود و هروقت رسیدید، کار پرده را انجام دهید.

09148196630-09148045690-09147447145

 

نکاتی برای اسباب کشی,نحوه اسباب کشی آسان

Image result for ‫باربری‬‎

  • ۹۶/۰۸/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی